Юрия-Фарм

Юрия-Фарм

VN:F [1.9.22_1171]
4.1 из 5 (голосов: 108)
Украина
Добавить отзыв Добавить зарплату ❤  Подписаться
Вы представитель компании?
Редактируйте страницу и отвечайте от имени компании.

Корпорация «Юрия-Фарм» — лидер рынка инфузионных препаратов в Украине. Корпорация «Юрия-Фарм» является не только всеукраинской компанией, но и работает в странах СНГ, выходит на широкий международный рынок.

Отзывы о работе в Юрия-Фарм, зарплаты

1 2 3 19
  1. 27 февраля 2025

    З бронею догралися , тепер товариш Яцишин обдзвонює компанії в пошуках хоч когось в тех службу , бо вже по суті всіх адекватних злили
    Продовжуйте в тому ж дусі
    Зі стерилізації палетами брак відвантажуємо
    Лиття працює на дробілку
    А ми всім розказуємо які ми круті й класні
    Міжнародники , сміх

  2. 23 февраля 2025

    Звичайно бронюють «своїх» як то кажуть, якщо брати по критичності посади то логіки не помітно, на МВ вантажник з бронюю, а оператор ні, що це за відбор такий пройшов? Навіщо таким недокерівникам давати можливість для прийняття таких рішень. У Гурелі завжди були грандіозні ідеї щодо «мотивації» персоналу і зараз свого носа суне скрізь. Невже не можна привести це все до ладу.

  3. 22 февраля 2025

    От я зараз звільняюсь, а скільки таких як я? Були вірними цьому підприємству і отримали таке. З вашої сторони виявляється це норм, ну нехай, будете ще згадувати і думати про тих хто важливий

  4. 22 февраля 2025

    Все серйозно, я вирішу, мене почують, я вмію говорити. Та хто тобі повірить, коли за вуглом уже стоїть бусік і чекає кого забрати, вирішив він усе. Олег Антонович тоже молодець — люди не розуміють наслідків. А ви їх розумієте? Титанік…

  5. 11 февраля 2025

    @ Гость , хороший начальник ніколи не напише що «вас ніхто не тримає», бо навчана людина і яка знає тонкощі роботи це найцінніший ресурс на якому тримається економіка. Хороша компанія буде створювати максимальні умови для людей, для їхньої праці і що б їх не переманили( наприклад ) але чув особисто(не в свою адресу) «що за забором толпа стоїть»,ахахаха, але і толпами звільняються…

  6. 11 февраля 2025

    працював 2 роки, і що можу сказати, куча браку, машини те що німці в утиль пустили, кумовство, люди які не вдупляють як керувати стоять на вищіх посадах, штрафують на всьому де можна але не роблять умови для адекватної праці, коли звільнявся надурили на виплати і компенсаціїлишалось шось типу днів 30 відпустки яких мені не виплатили зовсім ( врахуйте цей факт перед звільненням ), я краще подорожник буду прикладати ніж цю продукцію. деякі машини містять москвичовські запчастини, я до останнього не вірив. З плюсів мені подобався мій колектив, але це заслуга не вищого керівництва. якщо коротко — кількість для них важливіша за якість, а потім на браку ще й штрафувати буть. ще цікаве запитання, ходять слухи, що через тіньові фірми юрія торгує з кацапами, і якщо це правда, це словами не передати…

  7. 7 января 2025

    Невже всіх цікавить тільки виконання плану і все? Наче і цифри гарні але ніхто не питає з якими втратами це все досягнуто. От на МВ відзвітували за відсотки, наче не погано, а те що перепаковується продукція бо брак, та і багато різних нюансів то всі про це мовчать, говорять тільки про те що вигідно. На людей начхати, Гайдай з Гурельою щось таке творять і на голову не натягнеш. Як можна таке допускати не зрозуміло, чому якщо персонал зробив якусь помилку то відповідає по повній програмі, а як директор то нікому не цікаво, головне відсоток виконання плану. Ну да який директор таке і управління, все логічно. Але дуже шкода що так.

  8. 24 декабря 2024

    На МВ директорку нічого не виправить напевне в цьому житті, ні кількість браку який робимо, ні кількість помилок яка допускається, у неї всі винуваті крім неї і її пасії Гурелі. Дівчата які взялися керувати цим заводом в першу чергу мають знати основи менеджменту та культуру спілкування з колегами. Наче вже давно всі в компанії говорять про горизонталь і так далі, але тільки не при правлінні Гайдай, тут постійні пошуки винуватців. Та зніміть ви свої корони та працюйте собі спокійно, хватить гнобити людей ви ж такі самі наймані люди, мабуть забули. Влаштували царство, зарплати і премії хороші отримують а людяності так і не навчилися.

  9. 14 декабря 2024

    Удивляюсь как общается руководители с подчиненными!И все идет сверху,незря говорят,что рыба гниет с головы!А как же корпоративные правила?Они только прописаны на бумаге!Никакого уважения между руководителями.О каком качестве выпускаемых лекарственных препаратов может идти речь.Стыдно и печально работать в таком коллективе,никаких товарищеских отношений.Раньше и работали и общались,и дружнее были.Помогали друг дружке,общались по -человечески!Неприемлемо такое на солидной фирме!

  10. 10 декабря 2024

    Як вже набридло це панiбратство на фiрмi?Взагалi прийдеться розширяти примiщення ДУПу, бо вже не вмiщаються знайомi, куми та брати нашого керiвництва. А як би ви бачили iх зарплатнi, та премii помicячнi i квартальнi? Думаю, вам би це не дуже сподобалося! А деякi спецiалicти взагалi не ходять на роботу, тiльки отримують зарплату. Дуже iнтересна обстановка я вам скажу. Дехто вiдсиджуэться просто в кабiнетi 8 годин, создаэ вiдiмость роботи. В ДУПi нiхто I нiкого не контролюэ, а навпаки поставили бесiдку щоб вони вiдпочивали пicля тяжкоi працi!

  11. 5 декабря 2024

    Не чекайте реакцii керiвництва на дii директора МВ.Вона вже переплюнула Лавренко А., бо так хотiлося сiсти в крicло керiвники. Навчилася директору корпорацii докладать тiльки те, що вiн хоче почути.Потiм перекручуэ i розказуэ своiм подружкам дивнi речi про оперативки.Скажу так, там особове ставлення вищого керiвництва до королеви-Гайдай!Вона так себе коронуэ,бо за ii cпиною надiжний покровитель. Вже все мicто всмiхаэться такому опитному директору.Гайдай А. всiм розповiдаэ про своi заслуги,хто получаэ квартальнi премii, розмiр мicячноi премii,i кому на заводi оплачуюють проживання I cаме головне, як ii поважаэ директор заводу!А саме тому iй дозволено все i нiкого вона не боiться, чухаэ себе увэренно.То ви всi розумiэте,як оставлятьcя задачi для робiтникiв, скiльки помилок допускаться по незнанню виробництва. Дуже весело i дивно поводять себе керiвники.

  12. 30 ноября 2024

    @ Гость , Іще хочеться додати: дійсно грамотний керівник ніколи не буде розкидатись фразами типу «ніхто нікого не тримає», бо розуміє наскільки цінний людський ресурс, особливо зараз. Тому не розказуйте ви тут казки. І не розкидайтесь людьми, бо підете самі на виробництво

  13. 30 ноября 2024

    @ Гость , О! Ну звісно «ніхто нікого не тримає» улюблена фраза керівництва))) А чому не написали про чергу за прохідною?? Бо, напевно, що її вже давно немає. На роботу беруть кого попало, бо робить нікому. Рефаральні програми чому придумали, як ви думаєте? Раніше нікому не платили за те, що хтось когось приводить на виробництво, а навпаки люди просили, щоб їх взяли на роботу!!! А зараз?? Із тих, хто приходить, залишаються далі працювати дуже мало, бо не витримують. А про те, як при цьому страждає якість продукції, думаю, що говорити нема потреби, бо всім зрозуміло.
    В основному працюють ті, хто вже давно звик до такої роботи і пам’ятає старі часи і вдячні вищому керівництву, за те що дійсно зараз цінне — це стабільність.
    Іще раз щодо зарплати: не буду сперичатись у вас вона дійсно вже захмарна порівняно із робітниками. Тому вам і жалітись гріх. А робітникам з їхньою ставкою підвищення на 20% взагалі буде невідчутним. Працюю тут давно, тому знаю що кажу і маю з чим порівнювати.

  14. 29 ноября 2024

    @ Гость ,
    Дуже шкода, що такі керівники позорять Юрію-фарм як порядного роботодавця. Дійсно Юрія-фарм в лиці вищого керівництва старається для людей але нажаль керівництво на місцях тільки корону носить і вміє гарно замилювати очі, шоб видавати із себе не того хто ти є насправді. Про те що на МВ директор не поважає начальників і персонал всім і так відомо, тому не старайтеся тут розбавити реальні відгуки. Краще перегляньте реально хто управляє цим заводом.

  15. 29 ноября 2024

    Що ви тут розказуєте казки!
    Персоналу підняли ЗП на 20%
    Корпорація працює над тим щоб покращити загальний стан заробітної плати.
    Всі дільницях маневрують в нинішніх умовах з постачанням світла.
    Кому не подобається — той і буде тут розповідати якісь «видумки»
    Сходіть на інші підприємства, там мабуть краще. Нікого не тримають.
    Дуже бридко читати такі відгуки від людей які працюють в юрія-фарм.
    Навіщо тут працювати якщо ви себе так милуєте даною роботою.

  16. 28 ноября 2024

    На МВ зараз цікавий період, ця коронована директорка не розуміє як працює виробництво. Розказує казки на селекторах, що не підкріплені жодними діями. Хамство…….зажимання розумних людей….. закривання рота тим, хто дійсно говорить правильні речі. Ну і звичайно новий рівень — романи на робочому місці! Нічого нового для цього новоспеченого директора… Ну що ж, спостерігаємо! Цікаво на якому етапі відреагує керівництво.

  17. 26 ноября 2024

    @ Гость ,
    Відповідно і керівників ставлять не за розум і досягнення, а за те щоб мовчали і боялись. Всі нараду зранку відбули, а далі нікого нічого не цікавить. Можливо хтось і вірить що настільки все добре але ніхто не звертає увагу на керівництво яке поставили, поваги до людей не має, це конкретно про МВ, зверхнє ставлення від новоспеченого директора, а саме воно дуже змінилося коли закінчився випробувальний період в неї і на нараді при всіх її коронували. За які заслуги людина летить закордон за гроші компанії не розуміючись в обладнанні, а люди яких потрібно розвивати вони сидять в кабінетах. Хтось ходить і палець об палець не вдарить, такі як Гуреля бо подружка директора, а хтось працює на розрив та щей постійно слухає приниження. Відкрийте очі, женіть цих безумних дівчат поки вони не розвалили завод.

  18. 25 ноября 2024

    Я з вами повнicтю згодна.Ви подивiться як збiльшуэться колектив спецiалicтiв в ДУПi,у котрих зарплати просто космос!Це все зале жить вiд керiвництва,котрим на всiх начхати.Я часто згадую гарним словом Токовенко, котрий був людянiший i при которому на прохiднiй лежала папка з кучею резюме. Люди йшли на роботу i можно було ще й обрати найрозумнiших i вiдповiдальних. А що ми зараз маэ о, в бiльшостi бiженцiв, котрим нiде дiватися i безразлiчних людей, котрi без особого бажання просто вiдвiдують роботу. Вони кажуть так, як платять, то так ми i працюэмо!А саме стране-це вiдношення вищого керiвництва до людей. Не одноразово вже всi чули фразу-я вас помножу на нуль!Все понятно, що ми тут нiхто i звати нас нiяк!То як можно працювати в цiй компанii з такою неповагою до людей! Тому до нас не хочуть йти черкащани на роботу, тэкучка збiльшуэться, спецiалicти тiкають.

  19. 22 ноября 2024

    Шановне вище керівництво! Не знаю чи читаєте ви це все, що тут пишуть? Думаю що ні… Але все ж сподіваюсь бути почутим.
    Маю питання щодо грейдової оплати праці і взагалі рівня зарплати, яку наразі отримують працівники беспосередньо на виробництві, працюючи в умовах воєнного стану, постійної нестачі персоналу, під час повітряних тривог (не спускаючись в укриття), коли ціни на все постійно зростають, підкажіть будь ласка: як ви вважаєте, чи можна прожити, маючи сім’ю на зарплату фахівця, який віддав виробництву половину свого життя, яка навіть не дотягує до 500 доларів? Це рівень оплати праці в міжнародній фармацевтичній корпорації???
    Колись нам казали: та для Черкас це більше ніж достатньо! Раніше — так, скаржитись не було на що, зарплата на виробництві набагато перевищувала середню по місту. Плюс заохочення у вигляді премій на свята і ювілейні дати були більше ніж відчутними. Але зараз…Зараз навіть для Черкас це вже просто як насмішка якась, а не зарплата…
    Микола Іванович колись обіцяв, що як тільки ми отримаємо сертифікат GMP, робітники отримуватимуть 1000 доларів. Вже скільки років як ми маємо цей сертифікат? Багато. А такої зарплати жодного разу не отримували. А премії за вислугу років згідно колективного договору?? Скажіть, чому припинили їх виплачувати? Війна? Але ж виробництво стабільно працює, плани постійно збільшуються і виконуються. То чому припинили ці виплати? Де справедливість??? Та звісно що її не було і не буде.
    І повернуся до так званої грейдової оплати… Яким чином встановлюються ці грейди? Чому не переглядаються, як це раніше обіцяли? Скажете: звертатись до беспосереднього керівника? Звертались. Відповіді не отримали. Дякую за увагу.

  20. 21 октября 2024

    А зачем Гайдай А.выходить на производство? Не царское это дело общаться с рабочими.Она всегда подчёркивает, что у неё другой уровень для общения.Тем более, что директор лично обратился на оперативке ко всем специалистам и поздравил Гайдай А. об окончании испытательного срока и поздравил её с вступлением на должность Директора МВ.Так что покровитель она уже приобрела, можно теперь и в кабинете отсиживаются.Так работать её научила Лавренко А.,которая умудрялась и работать, и в рабочее время преподавать в институте. Хорошие учителя были у Гайдай А.!

  21. 21 октября 2024

    Этот сбор можно было провести среди ИТР корпорации! Вы зайдите в ДУП и обратите внимание по сколько человек сидит в каждом отделе. По всей вероятности надо уже расширять размеры здания ДУП. И большинство из них по краям. На МВ штат ИТР раздули до количества 13-14 человек.Одним словом, на одного раба три прораба! Из такого количества специалистов можно было собрать деньги на помощь ЗСУ и плюс деньги со задачи отходов полиэтилен, бракованный крышек и другого вторсырье!

  22. 19 октября 2024

    Питання до людей які займаються збором на автомобіль для ЗСУ — вам не соромно просити кошти в працівників компанії, особливо з найменшим доходом? В ТОВ «Юрія-фарм» просили, а не в працівників, чи я помиляюсь? Сором, фармацевтична КОРПОРАЦІЯ, а 200 тисяч знайти не можуть, чи яка зараз вартість автомобілів, ви навіть цього в своєму зборі не вказали?!

  23. 17 октября 2024

    Ми все розуміємо що на МВ план великий і треба його робити але може наше нове керівництво в лиці Гайдай хоч цікавитися процесами не з кабінету а безпосередньо на виробництві. Раніше керівництво приходило до нас на робочі місця, запитували, зараз тільки вимагають, та нехай технічна дирекція все зробить, а я отримаю зарплату тай піду додому.
    Гарна показуха, а насправді нове правління і палець об палець не вдарить, всі надії на технічну підтримку. Графіки міняють як кому завгодно, свій час планувати ніхто не може. Проте графік у керівника не змінився, до вечора і додому.

  24. 25 сентября 2024

    А для чого було ставити такого директора як Гайдай, якій треба говорити що робити, де оптимізуватися і так далі. З самого початку було зрозуміло що в неї будь які стратегії та ідеї щодо бізнесу відсутні. Якщо не має кому відзвітуватися за роботу заводу тоді напевно це може робити будь хто, а не названий директор який отримує високу зарплату, але вимогам до своє посади не відповідає. Говорити гарно — це не означає зробити!

  25. 6 сентября 2024

    Да, від Гайдай як кажуть ні толку ні вреда. Хто там писав шо вам так подобається працювати і вона справедлива до людей, той або нічого не робить, або набився собі в подруги до Гайдай, як це зробила Гуреля і думає що будь яке хамство до персоналу і поведінка це нормально. Які чекають перспективи наший завод хотілось би розуміти, чи ми будемо так завжди їхати як кажуть на одній нозі? І будемо з 5 хвилин простоїв робити цілу панацею і голосно розказувати як ми все покращили.. але ж для цього потрібен комплексний підхід і постійно, а не ситуативно навести шуму.

  26. 20 августа 2024

    @Працівник,
    За кого назвіть хоть одне імʼя щоб Гайдай стояла горою? Стояти вище когось і носити корону — це не означає стояти горою. Як людина яка взагалі не орієнтується в кількостях продукції яку ми можемо зробити, взагалі може керувати заводом. Кількості якісь з місяця в місяць не підйомні, потім ми ходимо на переработки, обладнання постійно зупиняється, персоналу не вистачає, як завжди чогось не вистачає, планування не має, одним словом дурдом. а все це для чого? Щоб Гайдай була молодець, бо план же робимо, якесь посміховисько а не управління. Будемо надіятись на зміни в кращу сторону.

  27. 15 августа 2024

    @Працівник,
    Не зрозуміло хто може таке писати і про яку справедливість йде мова? Для того щоб бути таким експертом щодо роботи Гайдай, то краще давайте про конкретні факти та дії. Звітуватися за роботу людей багато розуму не треба, а от щось покращити або щось впровадити, то такого не має. Але такий директор влаштовує не зрозуміло чому? Ви пишете що досягла посади, цікаво як? Просто перестаньте писати те чого і близько не має щоб прикривати отой безлад який на МВ зараз.

  28. 10 августа 2024

    Хочеться подякувати кожній людині яка працює на МВ, які вистояли під час керування Лавренко, які і далі продовжують працювати добросовісно. Технічна дирекція відпрацьовує на всі 100%. Але не забувайте, це не заслуги Лавренко або Гайдай. Ці люди пропитані командним духом давно, та тягнуть таких як Гайдай і Лавренко в свій час, цих пєшок тимчасових, від яких толку не має, тільки більше шуму. Чи зробили одна чи друга щось для людей, то нічого. Люди пам’ятають минулий час, завдяки цьому і залишилися працювати. Роблять план, працюють понаднормово, але завдяки ще тим стандартам які були впроваджені до часів Гайдай так точно. І як у нас люблять казати, план роблять значить все добре. А що буде новий директор робити для людей, до процесів? Чи так як і Лавренко пускати да в очі і грати на публіку?

  29. 31 июля 2024

    @Гость,
    У мене таке відчуття що це якийсь зараз експеримент проводиться на МВ , це ж дійсно якийсь СЮР

    Начальниками дільниць скоро будуть ставити двірників території
    Люди без досвіду роботи отримують керівні посади
    На відповідальних дільницях працюють люди які толком не розуміють як працює дільниця

    Агов!

    Ви серйозно????

    Заради цього вартувала в 2019 році розігнати команду яка створила Виробноцтво.
    Шкода що все так , шкода що все йде шкереберть.
    Шкода моє рідне МВ.

  30. 30 июля 2024

    @Працівник,
    Чому заздрити поясніть? Тут треба тільки співчувати з таким недодиректором як Гайдай. Які заслуги??? Як вона досягла посади??? За які такі показники??? Яка справедливість до людей??? Не смішіть. «Якщо сварить то є за що «? Це як назвати, невже директор для того щоб когось сварити? Це дитячий садок якийсь когось сварити, керівник має бути ініціатором всього, а не сварити когось, та допомагати колегам у їх розвитку та розвитку виробництва. Звичайно і Інфузія не приклад як тут пишуть, бо втрати там колосальні і проблем не мало, ні для кого не секрет тут.

  31. 29 июля 2024

    @Працівник,@Працівник,
    Невже функціонал HR відділу вибілювання недодиректорів у відгуках які пишуть працівники, добре хоч понеділку дочекались, не дарма свій хліб їсте. Припиніть закидати ці популістичні гасла. Що таке стараються ???? Факти? Що зробила Гайдай за час своєї каденції? Поліпшення умов праці? Збільшення показників Виробництва? Зменшення втрат? Оптимізація виробничих площ? Час СТАРАЮТСЯ минув , цією маззю вже ніхто не мажеться Скоро ще одна вийде ,та що старається . Не смішіть нікого Треба змінювати весь менеджмент Виробництва , ставити нормального Начальника Виробництва , як до прикладу на Чехова. Нормального Директора Виробництва , який зможе покращити Виробництво ,зменшити Втрати , забезпечити гідні умови праці.
    В першу чергу працювати з людьми і чути їх.

  32. 29 июля 2024

    Я нерозумію до чого тут оці коментарі!!!я нікого не хочу виправдовувати,але!!!А.Гайдай не така вже і погана як ви всі тут пишите!!Вона дуже справедлива,якщо і сварить то є за що,але і за своїх працівників вона горою стоятиме!!!Ну як нескажи дівчата старалися навести порядок на виробництві!!і Стараються далі!!Просто немає чого заздрити!Так Вона дуже молода,але Вона молодець що дійшла до своєї цілі!!і тримається на плаву,Просто якщо люди заздрять,то виб в такі роки чому не достигли своєї цілі!!!Нашим людям дай слабину,то вони на голову полізуть!!!Працівники не судіть,а цініть що маєте!!Бо як прийде нова або новий то може бути гірше!!!Чому просто не працювати не отримувати зп!і бути вдячними що маєте роботу!!кого не влаштовує то ніхто нікого примусово не держк!!Я вважаю що Гайдай молодець!!!є і хужі керівники!!підіть по заводах і дізнайтеся як це працювати в нереальних умовах!!!!!!де до тебе відносяться як до скотини!!!

  33. 26 июля 2024

    @Працівник МВ,

    Все пізнається в порівнянні
    Особисто в мене, як в людини яка вже не перший рік працює на МВ , були питання до команди минулого Директора.
    Але зараз би хотілось сказати дякую кожному з тієї команди , за їх ставлення та управління того часу.
    Жодна людина не була приниженою
    Працювала рада трудового колективу яка чулась з боку керівництва
    Наразі майстер — це мальчік для бітья
    Жоден з нашої зміни не хотів би опинитись на місці майстра.
    Виробництво стало більш схоже на управління феодального ладу.Є пан і є всі інші
    Усі інакомислячі попадають одразу в немилість просто за свої інші погляди або пропозиціями щодо покращення.
    Шкода що все так є
    Дякую минулому керівництво за можливість порівняння , ви були кращими.

  34. 25 июля 2024

    Хочеться звернутися до керівництва, для чого ви так знущаєтеся над лінійними керівниками, начальники і новоспечений директор майстрів взагалі за людей не рахують. Чому така поведінка? Чому якщо ти начальник то дозволяєш собі все? Невже не вистачає власних обов’язків щоб займатися роботою, а не приниженням майстрів? Мені як працівнику не приємно що до мого керівника так відноситься хоча я знаю і бачу на своїй зміні скільки вони роблять роботи. Ніхто і не хоче йти на посаду майстра із нашого колективу бо знають який ад їх чекає. Та доречі так з усіма, раніше такого не було, ніхто з керівників не дозволяв собі такого зверхнього ставлення до людей . З приходом Лавренко цестало традицією, створення королівства і приниження людей а ці що залишилися продовжують це підтримувати. Раніше якось нас чули у всьому керівники допомагали, зараз такого не має. Дуже шкода що так у нас і дивишся на тих хто зараз керує, стає соромно за МВ.

  35. 22 июля 2024

    Лавренко все время, работая на фирме, окружала и окружает себя прислугами. Уборщица на МВ до сих пор разносит кофе по кабинетам, вместо того чтобы качественно убрать помещения, вымыть холодильник, убрать паутину, вытереть пыль. Вы зайдите, ради интереса, в комнату приёма пищи. У вас сразу пропадёт желание принимать там пищу. Лавренко все время создавала только видимость трудоголика. Сама просиживала в кабинете по 10 часов без толку и подружек удерживала за компанию. Неужели всего этого не видел директор или закрывал на все глаза? Здесь какой-то подвох, где то зарыта собака!

  36. 22 июля 2024

    Это все потому что Гайдай не умеет планировать работу своего участка и не может просчитать наперёд объемы производства. Очень жаль, что от её недопонимания страдают рабочие, которые зарабатывают Алёне оклад плюс премию. Неужели не нашли достойного специалиста, который бы все эти дыры закрыл и навёл порядок на МВ? У нас на фирме есть специалист, который в прошлом возглавлял производственный департамент-Калантаев В. Он и так засиделся в отделе, за плечами которого есть большой опыт работы на производстве. Он смог бы подучить работать Гайдай А. или подыскал специалиста, который внёс новую струю в производство МВ. Научил их работать продуктивно 8 часов и правильно планировать работу для рабочих. Что за глупость и нарушение КЗОТа выходить работать в выходные дни? Это говорит о некомпетентности руководства МВ.

  37. 15 июля 2024

    @Оператор,
    Тут справа не в тім, хто, де і коли з ким був на литті чи не на литті, а те що вона зовсім не директор і ні по яких критеріях на цю посаду не тягне! Посада директора вимагає дещо іншої поведінки та досвіду.
    До кого конкретно підійти і запитати і людина відповість правду, та ніхто, тому перестаньте захищати тут і писати подібні речі про справедливість, бо справедливістю тут і не пахне. Всі знають як насправді, якби так запитували у працівників їх думку, то тут би ніхто нічого і не писав би.

  38. 15 июля 2024

    Як ви називаєте «недорозуміння» Гайдай, була завжди зі своїми на литті. Щоб хто не писав, але з робітниками вона була справедлива. Сварила, не без цього, це робота.
    Щоб зрозуміти хто така Альона Володимирівна підіть до людей і запитайте в них самі, а не читайте цю огиду.
    І в принципі не пишіть дурниць та не поливайте багнюкою.

    Миру всим!

  39. 15 июля 2024

    @Гость,
    Лавренко швиденько всунула свого носа і тут, залишила це недорозуміння Гайдай щоб люди мучилися як і при її керуванні. Ходити розказувати всім як ти любиш свою роботу і все робиш заради компанії, але виходить все навпаки, все робиш так щоб тебе не двинули, і більше ніякого хвилювання за компанію. Гайдай те саме продовжує робити, бігають з Гурельою типу щось роблять, смішно просто, своїх стратегій ніяких, планів також, Лавренчиха і досі керує ними, а ці так і працюють бо свого розуму не мають, а як перестануть слухати Лавренко, то знають що їм знайдуть заміну. Тому хто б що не писав, але ця постанова із підбором кандидатів і таке інше — це повна маячня!

  40. 13 июля 2024

    Этого недодиректора готовила и рекомендовала Алёна точно такой же недодиректора, которая очень быстро втерлась в доверие директора.Алена умудрялась работать на двух работах, на МВ и в рабочее время преподавала в институте. Ей разрешал ось все, что она хотела. Её окружали на работе точно такие подружки. Сидели на работе в кабинетах по 10 часов, потому что не умели планировать работу за 8 часов. Чему они могли научить и потребовать выполнение обязанностей у рабочих. Вот от туда и ноги растут, то есть Гайдай ничего умного и нового в производство не внесёт. Она не умеет мыслить и работать творчески! Вот это и было целью её назначения.

  41. 12 июля 2024

    Коли вже буде атестація після стажування у недодиректора Гайдай? Цікаво було б які стратегії свої по розвитку виробництва вона б представила, бо крім навʼязаних планів своєї подруги лавренчихи вона мабуть нічого і не думала. Думаю людей вони повинні поважати і лінійних керівників, бо якби не ми, то нове керівництво ні на що не здібне, а вони ще й в свою чергу вміють нагло вести себе не поважаючи весь колектив. Шановне керівництво, просимо звернути увагу, це ж виробництво європейського рівня але нажаль таким керівникам до цього рівня ще потрібно рости і рости.

  42. 8 июля 2024

    Скільки нас будуть ганяти по всьому заводу МВ і не тільки? Мені здається коли людина приходить на роботу її ознайомлюють з її робочим місцем і обов’язками, так як і нас всіх коли приймали на роботу, але потім ти виконуєш роботу не зрозуміло яку. Через некомпетентність керівників нами закривають «дирки» скрізь. Гайдай і її команда незрозуміло що творять, ходять корони поодягали собі, великі керівники, деяких в свій час чуть не вигнали з роботи, таких як Гайдай тягають за собою скрізь, це що якісь розваги? Плани людям не вміють донести, те що доносять ніхто не розуміє нічого, а потім виходьте на роботу у власний вихідний працювати і це обов’язково, що це таке взагалі? Ми і так працюємо тяжко у власний вихідний маємо право на відпочинок, а в нас або на роботу або перебирати брак який наробили. Невже керівник це той хто не бере на себе відповідальності? Можна якось цей дурдом зупинити?

  43. 7 июля 2024

    Багато написано про Черкаси, а в Києві ніби все ідеально, тут теж кумовства достатньо, чого тільки департамент розробки стоїть. Потрапляючи в цей відділ можна попасти до ровного пацика Олександра Г. або до октриси (саме з О) Валентини Ф. Ровний пацик на короткій нозі з директором департаменту, тож все рішає швидко за зачиненими дверима напряму. А ще ровний пацик скаже, що він людина пряма і все каже прямо, але коли захоче когось звільнити, то піде втіхушну і настучить своєму керівнику Олексію, навіть не поговоривши з підлеглим, а просто організує зустріч де тебе поставлять перед фактом, що тебе звільнено. Октриса завжди грає роль жертви і вирішує все сльозками і не тільки (але то вже інтимне і грязне). До речі, інформацію до своїх підлеглих октриса доносить тільки ту, яку вигідно їй, не враховуючи інтереси своїх підлеглих, а якщо хтось щось і дізнався то робить вигляд, що вперше чує (октриса ж). Валентина знає як працювати іншим відділам краще, ніж вони самі і не втрачає нагоди на них нажалітися і прикласти руки до «усунення» колег, які на її думку погано працюють. Тож якщо збираєтесь в розробку на юрію, треба вибрати з ким працювати: з керівником, який тягне мазу (але у випадку вашого неправильного кроку буде морально на вас давити типу ти мене підставиви і тп; може «натякнути» з ким тобі треба спілкуватися, а з ким краще не треба( знову ж таки на його субʼєктивну думку)) або з керівницею-маніпулянткою (яка розповідає на які теми треба спілкуватися, а на які не можна і все тотально контролює, починаючи від роботи закінчуючи кожним кроком підлеглого). Головне, що обидва керівники можуть вас звільнити без пояснення причини, до речі HR в такому випадку теж особливо ні в чому не розбираються.

  44. 6 июля 2024

    І дійсно Лавренко за рахунок підстав інших колег сама завжди десь знайде собі місце. Постійне висміювання людей і пошук нових собі прислуг, якщо ти хороший спеціаліст з досвідом, тебе швиденько обезчестять і розкажуть всім який ти не здібний. Про який такий керівний досвід цієї людини в компанії можна поставити в приклад? В якому б відділі вона не була то ніхто ще не згадав якого керівника втратили, а як пішла то всі видихнули.
    Може порівняйте яка плинність кадрів була в ДКЯ за часів її керівництва там? Там завжди були відкриті вакансіі і пошуки людей, бо ті хто працював не влаштовували, помилився — на вихід. Проте своїх помилок ніколи ніде не бачить.

  45. 4 июля 2024

    Вы о каком опыте Лавренко? Карьеристка, которая в свое время подсидела Муху в ВКЯ и добилась её увольнения.Устроила мужа-пожарника мастером в ВКЯ.Вы только вдумайтесь, лекарственные препараты,качество которых проверяет пожарники!Чему Алёна могла научить своих подчинённых?Кучер В-заочно учится в институте-нет высшего образования! Напомнить, кто его поставил на должность начальника участка и кто его возвышает как опытного специалиста?Сколько слиток реакторов с раствора и на канализацию, напомнить? Жовнир А. — пошёл работать на самый лёгкий участок-производство воды. Какие там показатели для воды? Сколько выпущено брака с его опытом за плечами?

  46. 2 июля 2024

    @Гость,

    Про який досвід вище зазначених керівників йдеться мова???!
    Факти може приведете , чи лише слова?
    Чи може приведете приклад колосального управлінського досвіду Лавренко?
    ДКЯ тих часів думаю всі пам’ятають)
    Токовенко пристроїв виробництво , сертифіковане Виробництво європейського рівня , це варто поваги .
    Тому не потрібно поважні HR заангажовано вибілювати чиюсь репутацію за рахунок інших

    А зміни бачуть всі

  47. 1 июля 2024

    Дорогі колеги, які жаліються на зміни. Якщо Ви маєте бажання і силу духу, певну сміливість щось змінити, Вас буде підтримано нашим насправді мудрим керівництвом. А є сміливі і готові прийти в власним обгрунтованим рішенням? І Кучер, і Жовнир, і Лавренко — це керівники з досвідом, які довели , що в непростий час ми можемо витримати і будемо працювати, щоб Ви не казали- ми працюємо, доволі успішно. Атмосфера не та здається Вам, відношення, загальний колективний дух? Той поганий, інший ьакож поганий… Є і таке. То підійдіть колективом до ВА, зверніться. Тільки майте аргументи і факти- це буде по- діловому. Прийдіть з рішенням, хто на Вашу думку, є наразі гідним керівником, як цей по якимось причинам не влаштовує, що саме змінити, де покращити. Кого Ви бачите керівником, а він/ вона згоден, має сили управляти таким дійсно класним підрозділом? Є певна печаль, але і токсичних людей в колективі також чимало, які не цінять, що мають і не можйть дійсно вирішити проблему, якщо вона існує.

  48. 1 июля 2024

    @Гость,
    А яка проблема була в команді Токовенка?- Чи були помилки , так були.
    В цілому все працювало , зараз легко говорити і аналізувати .
    Свого часу Токовенко прийшов в порожні стіни , і все те ,що зараз є на МВ , зробив він і його команда , а не Лавренко зі своїм ляльковим театром

    Тому що по факту аналізувати?

    Недокоманда яка прийшла на готове збудоване Виробництво?
    Шкода що МВ зараз інтерпритувало в помийну яму , колись все було інакше

    Керування виробництвом вимагає дещо інші управлінських якості аніж торгівля шкарпетками

    Імхо

    Кучер , Жовнір і т.д вони керівники рівно на той рівень який йїм дозволено

    Чим принципово Гайдай відрізняється від Базилевської?
    -Вірно, нічим
    Наразі на МВ зараз попит на такий типаж , тому і маємо рівно те , що маємо

  49. 1 июля 2024

    @Гость, хто з ким би хотів працювати, особисте діло кожного. А те люди говорять про недодиректора гайдай, то цеж не означає що її можна замінити , її всунули на місце директора тепер і сидить, зарплату дали тепер ходить всім вихваляється, а відповідальність брати на себе не хоче. То які б ті керівники не були, то знали що повинні робити, запускали і будували все робили, а тепер шо робиться, нічого. Та щей і людей за людей ніхто не рахує. То як тут будеш обирати собі керівника, якщо його все рівно поставлять.

  50. 29 июня 2024

    Не можу зрозуміть всі сумують за командою Токовенка чи що?
    Чи може всі хочуть на інфузію до Кучера чи на воду до Жовніра ? Чи при правлінні Базилевської хочеться побути ?
    То ви уже скажіть з ким би вам хотілось працювати конкретно аноніми.
    Керівників у вас багато можна вибрати.

  1. 5 ноября 2018

    Denus Kravchenko :
    Друзі, працюю в Юрія Фарм на Чигиринській 3роки, чесно кажучи все справедливо, відлинюєш від роботи, шаришся або допустив брак — отримай мінус в зарплаті або і на вихід, все чесно, не кирпичі ж випускаємо!
    Той хто хоче розвиватися і заробляти гроші — є можливість, всі наднормові оплачуються, зарплата завжди вчасна і без затримок! що не мало важно
    А негативні відгуки пишуть ті хто хоче отримувати гроші і не напрягатися, нахлебніки! так не буває!
    Згоден з тим що багато часу потрібно проводити на роботі, але ж і наднормових буває за місяць більше ніж розмір премії!
    Для людей багато чого робиться, лекції, екскурсії, командоутворюючі тренінги, сімейні дні і дитячі свята, майстер класи за це окремо дякую!
    Про чорний список скажу так як є, якщо неналежно відносишся до своїх обов`язків, або майна корпорації, запізнення, часті незрозумілі лікарняні, велика кількість браку і т д., тоді потрапляєш до зони ризику, але це нормальних підхід.
    Води можна лити багато, і то не так і то не так короче кажучи хто хоче працювати і розвиватися приходьте, нормальних людей не буває багато! А хто не задоволений, в Черкасах багато підприємств, не заважайте нам працювати, а то тільки навчимо людину, поділимося всим чим вміємо і знаємо а вона відразу — ой тут тяжко я не звикла піду далі шукати роботу!
    Юрія Фарм успіхів!

    родпишусь под вашим постом. Согласен для людей многое делается, но не всегда это все ценится. раньше думал, что дайте как мне руководящую должность и я сделаю в тысячу раз лучше, но при временной замене понял что все совсем не так, руководить не строить, ответственность колосальная и за себя, и за коллектив, и за тех людей, которые получат нашу продукцию. отсюда и контроль за исполнением задач. без него навряд ли получился бы на выходе качественный продукт. да работа может и не из легких, это вам не в офисе сидеть и бумажки перебирать. здесь нужно и думать, и физически упражняться. завод как никак. но зарплата соответствует работе. и тут вобще не имеет значение для черкасс она такая или для киева. зарплата рыночная, может даже выше. проходил, сравнивал. одно время искал другую работу, так вот скажу что по условиям и по оплате юрия фарм на порядок выше другие фармацевтических фирм. уж простите.

  2. 1 июля 2024

    Дорогі колеги, які жаліються на зміни. Якщо Ви маєте бажання і силу духу, певну сміливість щось змінити, Вас буде підтримано нашим насправді мудрим керівництвом. А є сміливі і готові прийти в власним обгрунтованим рішенням? І Кучер, і Жовнир, і Лавренко — це керівники з досвідом, які довели , що в непростий час ми можемо витримати і будемо працювати, щоб Ви не казали- ми працюємо, доволі успішно. Атмосфера не та здається Вам, відношення, загальний колективний дух? Той поганий, інший ьакож поганий… Є і таке. То підійдіть колективом до ВА, зверніться. Тільки майте аргументи і факти- це буде по- діловому. Прийдіть з рішенням, хто на Вашу думку, є наразі гідним керівником, як цей по якимось причинам не влаштовує, що саме змінити, де покращити. Кого Ви бачите керівником, а він/ вона згоден, має сили управляти таким дійсно класним підрозділом? Є певна печаль, але і токсичних людей в колективі також чимало, які не цінять, що мають і не можйть дійсно вирішити проблему, якщо вона існує.

IT-specialist 1
12 000 грн
Медицинский представитель 2
18 000 .. 25 000 грн
Менеджер ВЭД 1
35 000 грн
Оператор технологических установок 1
11 000 грн
Разливальщик стерильных растворов 1
10 700 грн
Сборщик-упаковщик 1
7 000 грн
Укладчик 1
7 300 грн
Химик 1
40 000 грн

Добавьте зарплату в компании Юрия-Фарм

Спасибо! Зарплата добавлена.

Добавить отзыв о работодателе Юрия-Фарм



Прикрепить фото или другой файл:



Хотите получатьуведомления о новых отзывах о компании Юрия-Фарм?